Monday, 14 October 2013

DATO' JAMAL CALON 02 KETUA BAHAGIAN SUNGAI BESAR. 'TRANSFORMASI KEPIMPINAN'

Dato' Jamal bin Md. Yunos atau lebih dikenali sebagai seorang usahawan yang berjaya dan juga merupakan pemilik Restoran Sekinchan Ikan Bakar yang mempunyai lebih daripada 20 cawangan di seluruh Malaysia telah menyatakan hasrat murni beliau untuk bertanding jawatan Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar.

Calon 02 bagi jawatan itu bersandarkan kepada amanat daripada Perdana Menteri Malaysia, Dato' Seri Mohd Najib Tun Abd. Razak yang mahukan UMNO ini menjadi sebuah parti yang mampu diterima ramai terutama bagi golongan muda.

Dengan membawa slogan 'Transformasi Kepimpinan' serta bermatlamatkan meremajakan parti, Dato' Jamal mengambil langkah kehadapan untuk turut sama berjuang dalam parti bagi mengetuai UMNO Bahagian Sungai Besar dengan nombor calon 02.

Sebagai atas dasar membalas budi UMNO dan Barisan Nasional yang selama ini banyak membantu beliau dalam hidup, AJK Biro Keusahawanan Pemuda UMNO Malaysia ini ingin mencurah bakti kepada para penduduk di kampung asalnya sendiri setelah lama berkelana mencari rezeki.

Tiada apa lagi yang dapat membalas jasa dan budi kerajaan Barisan Nasional kecuali memajukan serta membawa parti UMNO ini lebih kehadapan dan supaya dapat menarik minat orang ramai terutama anak muda.

02 KETUA UMNO BAHAGIAN SUNGAI BESAR 02

video

13 comments:

  1. Hi bodoh jaga negeri kau sendiri pembangkang yang kawal kau nak ajar org kau jilat pantat siap nanti aku suruh org ramai jilat pantant bini kau yang kerja gro tu .bodoh punya penyapu

    ReplyDelete
  2. Hahaha betul tu... buat malu kaum la engkau business pun semua tutup... kedai kereta pun habis

    ReplyDelete
  3. Dato Jamal, Dato Jamal....

    ReplyDelete
  4. Saya tau awak orang baik tapi mungkin awak desperate. Walau apa pun situasi awak, cuba fikir balik adakah apa yg awak buat berbaloi. Semua orang waras marah takut nanti Allah marah nyanya awak.

    ReplyDelete
  5. lu orang cakap banyak banyak nanti dia panggil 300,000 baju merah mari baru u orang tahu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bawak la. Lagi best. Intu la masa untuk bersihkan negara aku dari najis melayu umno yg sesat.aku nak tengok darah mana lagi merah!

      Delete
    2. Bawak la. Lagi best. Intu la masa untuk bersihkan negara aku dari najis melayu umno yg sesat.aku nak tengok darah mana lagi merah!

      Delete
  6. Jilat Msti kuat2

    ReplyDelete
  7. Just to let you know dato, i doakan you and your red shirts all mati cepat2. Amin.

    ReplyDelete
  8. Ini lah bapak ketua kutu berahak kepada samseng2 rempit.. low class.. chait..hak tui! Bikin malu org melayu.. maaf cakap, sy melayu, tapi inilah produk hasil segelintir manusia yg hidupnya dipayung macam anakku sazali.. melukut di tepi gantang.. melayu puaka ni kuat main wayang.. kalau terer sgt pegi la gegar org2 yg hina harun din dan islam tu.. ni pak aji kopiah yg dia nak gegarnya.. piggii dah.. datukship pon beli nak cas bagus. Haakk tuiii - Malaikat 44

    ReplyDelete
  9. Jamal pendek bodoh tuli. Pengampu kuat

    ReplyDelete
  10. Jamal pendek bodoh tuli. Pengampu kuat

    ReplyDelete